maandag 23 april 2007

Inmiddels 12.100 resultaten in google

Inmiddels zijn er 12.100 resultaten in google voor de keywords gratis verkopen tweedehands kopen hebben2007.

Ondanks de vele toevoegingen is er bij de bovenste 10 niet heel veel gewijzigd. Mijn blog is van plaats 5 naar plaats 6 gegaan. Buiten de prijzen momenteel dus, maar het is natuurlijk ook nog lang geen 31 juli. De echte strijd zal wel in de laatste weken geleverd worden.

Ik denk dat binnen een week de resultaten in google al wel weer verdubbeld zullen zijn. Even afwachten dus maar. Als ik de lijst van deelnemers zo bekijk levert het keyword tweedehands wat minder resultaten op. Dit kan natuurlijk puur toeval zijn.

Ik heb me nog niet echt bezig gehouden met de sidequest. Daarbij is het de bedoeling dat je een afbeelding zo hoog mogelijk in drie zoekmachines krijgt. Op seocontests.nl staat ook nog niets over de prijzen hiervoor, dus misschien is het ook wel verstandig om hier nog niet al te veel aandacht aan te besteden.

3 opmerkingen:

Anoniem zei

I want not approve on it. I think precise post. Particularly the designation attracted me to study the unscathed story.

Anoniem zei

Good brief and this enter helped me alot in my college assignement. Gratefulness you for your information.

Anoniem zei

Easily I assent to but I think the list inform should secure more info then it has.