woensdag 25 april 2007

Meer gratis tips

Ten tweede heb ik zo nu en dan de keywords gratis verkopen tweedehands kopen hebben2007 vetgedrukt afgebeeld. Ook dit helpt qua SEO om een PR van een site te verbeteren.

Daarnaast zoek ik een aantal mogelijkheden om links te gaan kopen, maar dat is nogal vrij lastig omdat de keywords bij elkaar zo veel karakters hebben. Er zijn wel websites waar je links kunt kopen zoals www.linkkopen.nl. De site geeft mij echter niet dát vertrouwen dat ik daar gebruik van ga maken.

Toch zijn backlinks wel belangrijk, want zo kan Google zien dat je site belangrijk is.

Mijn blog was trouwens gezakt naar plaats 37. Ik heb een paar dingen doorgevoerd en nu staat de blog weer op nummer 34. Op 1 staat nu een site met hebben2007. Zoals ik dus al dacht is dit keyword erg belangrijk. Ook verschijnen er nu sites in de top 10 zonder de keywords n hun domeinnaam. Mogelijk hebben deze sites al een hoop backlinks opgebouwd.

Geen opmerkingen: