woensdag 25 april 2007

Nummer 34 in google







gratis verkopen tweedehands koper hebben2007

Met deze keywords sta ik op nummer 34 in Google. Weer terug naar dag 1 na indexatie eigenlijk. Ik begon op plaats 30, schoot daarna door naar plaats 5, zakte naar 6 en vervolgens dus naar 34.

Echter, een groot verschil tussen nu en een week terug is dat er toen 170 resultaten voor deze keywords in Google te vinden waren en nu maar liefst 19.000. 34e is zo slecht nog niet dus, maar nodigt wel uit tot actie om ervoor te zorgen om wat hoger te eindigen in Google. En het hoofddoel is natuurlijk om op 31 juli in de Top 5 te staan.

Ik zal ook even een tipje van de sluier oplichten welke methodes ik gebruik voor SEO.

Ten eerste heb ik gebruik gemaakt van header-tags, omdat zoekmachines hier in eerste instantie naar zoeken.

Geen opmerkingen: